04 aprill 2008

Pühapäeval 6. aprillil Selja jõele

Heia, Kanuulõhkumise ühingusse mittekuulujad saavad kaasa väiksele treeningmatkale Selja jõel. Alustame Varangu sillalt kell 12. Üle keskmise sõiduoskus vajalik.

Huvilised kommentaaridesse või vahuri e-maili vahur@nelson.ee

30 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Miski 3-4 tundi on see teekond maksimaalselt

Anonüümne ütles ...

olen kindel tulija aga pean veel paarilise vaatama
kahju et Maritit sel päeval virumaal pole :D

Arvi

Anonüümne ütles ...

Mis mõttes üle keskmise oskused?
A millised mul on kui keegi teab?

Vahur ütles ...

Üle keskmised on sellised, et tuleb selle jõega toime. Kanuuparandamist plaanides ei ole! :) Vesi on päris kõrge.

JUTA ütles ...

Ma olen Selja jõel sõitnud ja meie kanuud ei olnud vaja lappida ja kui vesi on kõrge siis on ju kivid sügaval-sügaval vee all.

Vahur ütles ...

Kui asjaliku paarilise leiad, siis võid ikka tulla.

Sügavam vesi tähendab kanuu sügavamalt välja kiskumist, eelmine aasta oli üks me kanuudest 2 päeva jõe põhjas ja üsna kogenus sõitjate poolt uputatud :)

JUTA ütles ...

Mhm,kogenud sõitja ma nüüd kindlasti ei ole.Ja praegu ei karga ka ühtegi asjalikku paarilist kellega tulla. Kui keegi üksi jääb siis võib minuga ühendust võtta.

Ago ütles ...

Ago poolt on tulemas 5 tugevat taati kes enne ka on kanuuga korda mitu sõitnud.
Ja ma ise oskan ka natuke kanuuga sõita.

JUTA ütles ...

Väga mehine seltskond tundub olema. Mitte, et ma nüüd
meestepe(õ)lgur oleksin või, aga kardan ,et minusugune me(i)mm ei suuda taatidega ehk korralikult rinda pista.

Ago ütles ...

Noh... ega me sinna rinda pistma ei lähe :) Ikka kanuuga sõitma.
Aga 5 meest tähendab ühte üle.

Vahur ütles ...

Volli kurtis, et ta üksi, aga oleks huvitatud. Kui arv paaritu, siis ta igal juhul käpp.

AleX ütles ...

hmm, siis ma ei saa tulla või??
kahju..

Heiko ütles ...

ma tulen ka sõitma:D

Vahur ütles ...

Hetkeseisu kokkuvõte:

1. Vahur Ax
2. Axi tuttavad 2 tk
3. Axi tuttavas 2 tk
4. Volli ja Axi tuttav 1 tk
5. Arvi ja (Marit) Tanel
6. Heiko ja ?

Heiko ütles ...

otsin veel vb on sul keegi ülksik

Piinatud ütles ...

Heiko kui sul veel paarilist ei ole siis ma oleks käpp koos oma kaaslasega ;D

Mulla

Anonüümne ütles ...

Mina tahaks ka tulla, kui võetakse, samuti tahvad Tiina ja Ants ennast kirja panna.

Taavi(juku)

Heiko ütles ...

ma pole veel leidnud. aga kolmekesi küll ei taha kanuus olla:D

Vahur ütles ...

Ja veel, et kanuu eest vastutavad sõitjad seekord täiega. Mul natuke kopp ees neist kanuulappimistest ja sellest, et mul ei ole enam slaalomisüsta, süstaaeru...

Piinatud ütles ...

Juku võiks tüüriks hakkata mulle :D Selja jõel tuli meil koostöö hästi välja ;D
Aer vist läheb minu kapsaaeda.
Mulla

Ago ütles ...

Mul pressib üks vennike veel vägisi kaasa. Nii, et kui kellelgi pole paarilist siis see probleem peaks lahendatud saama.

Marit ütles ...

Jah, ma ei tule ikkagi seekord, ei raatsi siit lõuna poolt veel tagasi tulla.
Aga teile: mõnusat ümberkäimist ;)
Marit

Vahur ütles ...

Mõni inimene on Mariti otsuse üle ilmselt tiba õnnetu, aga eks ta ela üle ;)

Hetkel siis tulemas:

Vahur, Ago, 6 Ago sõpra, Volli, Arvi, Tanel (Mulla), Tanel(Tomband)?, Martin, Heiko, Taavi(Juku), Ants?, Tiina?
Hetkel küll arv paaritu

Võtame ilmselt 9 paati kaasa.

Heiko ütles ...

kust kohast ja mis kell väljasõit on?

Vahur ütles ...

Mingit väljalendu ei ole, igaüks kombineerib ennast ise kella 12ks sillale.

Vahur ütles ...

Pirita jõel läks kanuu ümber

Täna õhtupoolikul läks Pirita jõel ümber kanuu ning kanuus olnud kolmest inimesest üks uppus. Teine kanuusõitja on kadunud ning tema otsingud praegusel hetkel veel käivad.

Kolmas kanuus olnud inimene on juba kiirabi hoole all, ütles Delfile Põhja politseiprefektuuri pressiesindaja.

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/110_112/article.php?id=18610223

Kurb lugu

Anonüümne ütles ...

Tiina ja ants tahavad olla ühes paadis, et saaks xdreamiks trenni teha, mul isiklikult vahet pole, kelle kanuuse satun.

Taavi

Ago ütles ...

Nii, hakkavad ilmnema üksikud kaotused. Axil peale enda veel 5 kaaslast ja arv siis hetkel Vahuri arvestuste järgi paaris.

Vahur ütles ...

Kõik 7 paati siis enam vähem suuremate kadudeta jõe läbinud. 7st 4 läksidki ainult ümber. Lappimist kah vaid 1 paadi ulatuses :)

Õhtul täpsemalt.

Ago ütles ...

No nii! Mõned pildid, täiesti ilustamata ja valimata.
http://nagi.ee/photos/futhfuec/sets/84883